Välkommen till min nya blogg!

Min nya blogg om våran vardag, har lite problem med min gamla blogg så därför skriver jag här istället. 

Vi har fått två nya medlemmar i våran familj, Loke och Zelda fick 7 valpar i mars 2016 och vi behöll en av dom Rufs eller Rufus som han blir kallad. 

Sen har det även kommit en liten tjej som heter Signe hon föddes den 26 oktober 2016. 

Jag kommer att komma ut med en förlossningsberättelse om ett tag måste bara försöka minnas allt (åtminstone det mesta) så jag slipper berätta allt om igen ;-) och storasystrarna är stolt och glada över deras lillasyster.

2016 blev ett händelserikt år på både gott och ont. Min farfar dog den 13 April och på midsommarhelgen blev min pappa väldigt dålig och sen tyvärr dog han den 18 juli <3 så vi har haft mycket sorg i våra hjärtan men sen kom ju lilla Signe och då fick vi glädjen tillbaka men det känns tungt att Signe och hennes morfar inte han träffas för jag tror att dom skulle haft kul tillsammans precis som Tekla och Jenny haft.

Nu orkar jag inte skriva mer i detta inlägg så ha det bra och ta hand om varandra.